Elände , elände , elände …

Jag har varit väldigt oaktiv på denna blogg , anledningen är den att jag har fått en sjukdom som heter Graves Sjukdom ( Giftstruma )

Graves sjukdom är en sjukdom där kroppens immunsystem bildar antikroppar som aktiverar sköldkörteln att överproducera hormoner.

En helvetes sjukdom , jag är totalt uppstirrad , men samtidigt  orkar inget alls . Vid minsta ansträngning så svettas jag , hjärtklappning samt darriga händer hade jag , men det är bra nu för jag får medicin för det också .

Jag kommer att bli bra , men det tar sin lilla tid har jag fått lov att lära mig – eller rättare sagt, fått lov att acceptera .

Trimma hundar gör jag , men  det går på sparlåga , efter jag har haft en hel dag med hundar så är jag totalt slut och slocknar i soffan när jag har kommit hem , dagen därpå så känns det som om jag har influensa .

Men efter regn kommer ju solsken har jag hört –

Published in: on april 17, 2011 at 8:12 f m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://pillansklebo.wordpress.com/2011/04/17/elande-elande-elande/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

