En sorgens dag ..

Ja det blev det idag då min älskade lilla Paula fick somna in , hon blev 14 år och även om man VET att det kommer att hända så är det så förbannat sorgligt ,jag har gått och grinat hela dagen .

Paula var en sån oerhört snäll hund , alla valpars lilla ” Nanny ” och alla valpar drogs till henne om det var något läskigt eller att det kände sig osäkra  . Hon blev Svensk och Dansk Champion en vacker hund . Några valpar  fick hon aldrig och det var synd .

Hon kommer att leva kvar i mitt minne som den snällaste hunden jag har haft , sov gott nu lilla gumman …

Bilden är tagen för några månader sedan , då hon satt som bara hon gjorde ..på sin rumpa och spanade .

Till sist vill jag önska alla en GOD JUL !

Published in: on december 23, 2010 at 9:17 e m  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://pillansklebo.wordpress.com/2010/12/23/en-sorgens-dag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Älskade lilla Paula…<3


Kommentera

