Fasen jag hinner inte ..

Varje gång jag har satt mig ner för att ta itu med min blogg , har det varit så att jag inte har hunnit skriva något för att jag har annat som jag måste göra .

Min läkare säger att jag måste försöka att ta det lite lugnt , men hur lätt är det när man heter Pillan 😉  Dock känner jag mig bättre de flesta dagar och hjärndimman har lättat något , men ibland är jag helt slut -matt –
Skall operera bort den förb..sköldkörteln i höst –

Hänt mycket har det gjort , jag har blivit ” tant ” på riktigt och var i Sthlm och firade med mina syrror och familjer och hade det jättebra , hade ju tänkt från början ha en stor fest , men när min sjukdom slog ner som en bomb så var det bara att ställa i allt .

Sommaren är äntligen här och det luktar så gott av alla blommorna ute , gräsmattan blir klippt 2 ggr i veckan för jag vill att det skall vara typ ” golfbana ”- blommorna i krukorna är planterade och det är lite kul att pyssla med dem på kvällskvisten.ska ta bilder senare när de börjar blomma frodigt.

Hundutställningar blir det inte något av denna sommar för jag har ingen hund att ställa ut , lilla Margoth har jag trimmat ner så hon får vänta tills hon får ny fin päls igen .

Pricken är också korthårig och Petra med .

Pricken väntar nya valpar  Stockholm under nästa vecka, hos Lena Lindström Kennel Chardas.

Denna bild tog jag i fredags kväll , just som solen skulle gå ner vid Siljan.

Published in: on juni 5, 2011 at 2:07 e m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://pillansklebo.wordpress.com/2011/06/05/fasen-jag-hinner-inte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

